آشنایی با مراکز تلفن سانترال NEC ( قسمت دوم ) : یک سیستم تلفن سانترال کامل و بروز برای مجموعه های بزرگ .اين سيستم تلفني براي مجموعه هايي در رده Large Enterprise شامل سازمانها، شرکتها، هتلها، بيمارستانها و …( طراحي و ارايه شده است. سوييچ فوق توانايي پشتيباني از ۶۰۰۰ تا ۱۹۲۰۰۰ پورت )شامل مشترکين و ترانکها دارا مي باشد.
از مهمترين ويژگيهاي اين سوييچ ساختار کامل ماجولار، ارايه تمامي انواع مشترکين و ترانکها و همچنين شبکه سازي با ديگر سوييچهاي تلفني از طريق پروتکلهاي استاندارد مي باشد.
ترانکهای TDM :PRI – BRI – CO – E&M
ترانکهای IP :SIP
مشترکين TDM :Analog – Digital
مشترکين IP Based :IP Business – SIP
پروتکلهای شبکه سازیبا ديگر سوييچها: SIP – Q.Sig
پروتکلهای شبکه سازی با سوييچهای NEC (Feature Reach) :CCIS
از سوي ديگر اين سوييچ توانايي ارايه Voice Mail ،ACD،VRS،Unified Communication و Multi Media IP Contact
Center را با استفاده از نرم افزارهای شرکت NEC دارا مي باشد